marți, 27 aprilie 2010

Jurnal de Calatorie - Turneul Ciresarii 1 - a patra zi


Duminica dimineata.
Ghimbav

Casa de cultura din Ghimbav are putine locuri. Dar bisericile s-au unit si au dublat capacitatea. Iata ca se poate cand se doreste. Multumim bisericii baptiste, crestine dupa Evanghelie, penticostale. De 13 ani nu a mai fost un eveniment evanghelic public. Exemplara mobilizare. Multumim Eugen Jugaru.
Unul dintre tineri marturisea ca a fost binecuvantat. Cu o seara inainte a stat in strada la Brasov. Nu a fost chip sa intre. Acum a “prins” loc in curte. Era fericit.
Vladimir a predicat: ”chemarile lui Hristos!”. O chemare a mantuirii – la El -, o chemare a slujirii – dupa El -, o chemare a rasplatirii – pentru El -.
Oamenii au iesit, si-au predat viata lui Dumnezeu.
Un soare bland ne zambea multumit.Dupa un suc si un fursec am plecat mai departe.



Duminica seara.
Zarnesti.

La ora 17.30 sala era arhiplina. Am inceput mai devreme. Scena a fost plina de copii care au cantat extraordinar. Nu au avut loc in sala si i-am urcat pe scena. O fetita de 5 ani si-a cumparat o Biblie. De culoare roz. Vladimir a intrebat-o daca stie sa citeasca. ”Incep azi”, a raspuns ea.
In timpul predicii Vladimir a cantat: “dincolo de zare, e o dimineata….!" Dar pentru a o vedea, el ne-a invatat sa stim ce ne dorim inainte de moarte.

Oamenii au ingenunchiat dorind ca prin viata lui Hristos sa biruiasca moartea.Un singur glas, a sute de oameni, s-a inaltat cerand: ”vreau langa Dumnezeu sa stau mereu!”
Nu am putut pleca la incheiere. O doamna a strigat ca a venit cu doua ore inainte si ca e prea putin. Am cantat cu ochii in lacrimi. Lacrimi de bucurie.

Multumim pastorului Sabin Babuta.

Ne-am despartit. Eu am plecat spre Bucuresti. Un drum de 2 ore si jumatate. Vladimir si ciresarii spre Oradea. Un drum de 7 ore.
Tare sunt bucuros. Bun este Dumnezeu si bine este sa il slujesti.
Va multumim ca v-ati rugat. S-a cunoscut.

Pe 13 mai plecam din nou:Mediasi, Reghin, Tg-Mures, Tarnaveni, Sighisoara.
Veniti cat mai multi cu noi. Prin rugaciune sau oricum puteti.
De dragul lui Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu