vineri, 23 aprilie 2010

Jurnal de Calatorie - Turneul Ciresarii 1

Fagaras. Un oras unde oamenii o duc greu. Candva o localitate bogata, astazi umbra a ceea ce a fost.

Am venit din trei directii diferite:Beius, Oradea, Bucuresti. Dar am ajuns aproape deodata. As fi ajuns mult mai devreme daca nu m-as fi ratacit undeva pe la Sercaita.

La un moment dat am intalnit o turma mare de oi. Treceau agale, prilej de meditatii metafizice. Aveam sub ochi transhumanta mioritica.

Excelenta mobilizarea tinerilor din biserici. Ne-au ajutat sa instalam sunetul. Bucuria lor inseamna o licarire de speranta.

Multumim pastorului Victor Muresan si slujitorilor bisericilor Baptiste si Crestini dupa Evanghelie. Organizarea a fost ireprosabila.

Vladimir a venit cu o cantare pe buze:”Domn,Domn sa inaltam!” Mi s-a facut dor de sarbatoare.De fapt sarbatoare e acolo unde sunt oamenii pe care ii iubesti si cu care slujesti lui Dumnezeu.

Sala s-a umplut la maximum. Credinciosi de peste tot. Multi ortodocsi, multi de la Oastea Domnului. Foarte multi oameni in varsta. Primavara inflorise mai devreme.

Am cantat cu toti, ne-am rugat si ne-am strans mainile cu bucuria unor oameni care cauta cerul. Am inteles mai bine ce inseamna raiul.

Mesajul lui Vladimir a fost din Faptele Apostolilor. Despre un Dumnezeu:

- Creator

- Suveran

- Judecator

- Mantuitor

Dumnezeu ne-a harazit unui destin. In mainile Lui Dumnezeu e viata noastra. Sa nu ne ingrijoram. Dar Dumnezeu are porunci clare. Nu putem trai cum vrem noi, ci cum porunceste El. Ne-a ridicat un Mantuitor. Unii il primesc, altii nu. Unii primesc un nume nou, sunt scrisi in Cartea Mielului. Altii raman un pronume nehotarat

Oamenii s-au frant. Lacrimile de cainta au curs. Prezenta lui Dumnezeu a coborat. Ne-am rugat pentru oamenii ingenuncheati. Noi plangeam. Dumnezeu se bucura.

In bucuria cantarii oamenii nu mai voiau sa plece.

Doamne binecuvanteaza, Tu, Fagarasul!

Acum, de dimineata, ne-am rugat. Multumim doamnei Mariana care ne-a cazat si ne hraneste pe cheltuiala dansei. Dumnezeu sa va rasplateasca!

Ne asteapta Sibiul!

Inaltati un gand de rugaciune pentru noi!

2 comentarii:

  1. A fost si Sibiul. De abia astept sa vad cum a fost seara asta in ochii dumneavoastra si cum s-au resimtit oamenii, sibienii in inima dumneavoastra. Si, o, cum ne-om fi vazut in ceruri? Cum s-or fi oprit ingerii din activitati pentru a asculta inchinarea si pentru a primi mirosul jertfelor noastre?
    Pentru noi a fost bucurie mare sa-I vedem slujitorii Regelui in actiune, din nou.
    Fiti binecuvantati pentru ca va lasati sa fiti binecuvantari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu va duce la bun sfarsit ceea ce a inceput! Ne rugam pentru Ciresari!

    RăspundețiȘtergere